ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο/η δάσκαλος /α μου , ο/η καθηγητής/τρια μου". Καλή έμπνευση!!

τα εργα που δεν αναρτήσατε ως τώρα μπορούν να αναρτηθούν με ειδικό τίτλο για να διακρίνονται
(π.χ. κι άλλα τοπία, λίγα τοπία ακόμα, τοπία που δεν αναρτήσαμε κλπ)

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

TO PROJECT ΤΩΝ 60 ΗΜΕΡΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ


Μία πρωτοφανής συνεργασία μας ένωσε δημιουργικά για 60 ημέρες.

Με τους εικαστικούς - καλλιτέχνες 
που σας δίδαξαν
και σας καθοδήγησαν

 εσείς οι μαθητές 
δημιουργήσατε 
σημαντικά έργα
με έμπνευση και εκφραστικότητα
και δείξατε
ότι η ώρα των Εικαστικών
είναι πραγματική εικαστική δράση,
 είναι μία ενεργή και καθημερινά εμπλουτιζόμενη
 έκθεση έργων και ιδεών. 

Εκ μέρους των καθηγητών των Εικαστικών που σας διδάσκουν θέλω να σας πω ολόψυχα ευχαριστώ για την ενθουσιώδη συμμετοχή σας με τις δημιουργίες σας. 

Ευχαριστώ τους καθηγητές Εικαστικών που με κέφι συμμετείχατε στο project και δεν κουραστήκατε να καθοδηγείτε τις τάξεις σας 
προς τις θεματικές ενότητες που προτάθηκαν.


Εύχομαι σε όλους
Καλό Πάσχα


΄Ολγα Ζιρώ
η σχολική σύμβουλος 

1 σχόλιο:

  1. Εν μέσω εργασιακού διαλείμματος ανακάλυψα τις ζωγραφιές κ έκαναν το διάλειμμά μου όαση.
    Φοβερά ταλέντα τα παιδιά! Πάντα βρίσκουν τρόπο να επιβάλλονται με απλά και ουσιαστικά πράγματα. Πολλά συναισθήματα γεννώνται αντικρύζοντας τις ζωγραφιές τους.
    Συγχαρητήρια στα παιδιά, στους δασκάλους και τον εμπνευστή του project. Κων/να

    ΑπάντησηΔιαγραφή